18.05.2014

WYJAŚNIENIA ;***

Witam wszystkich moich czytelników!
Wiem że zawaliłam. Że tak długo nie było żadnej notki na tym blogu. Dlatego chciałabym abyście znali powód mojej nieobecności. Ostatnio bardzo dużo dzieje się w moim życiu. Przechodzę przez trudny dla mnie okres. Do tego doszło brak weny i czasu. Baaardzo was przepraszam. Zawiodłam was. Ale mam nadzieję że mnie zrozumiecie. Następny rozdział pojawi się... sama  nie wiem kiedy. Jeszcze raz bardzo was przepraszam i liczę na to że i tak będziecie tutaj wchodzić. Nie chcę stracić tak wspaniałych czytelników jakimi jesteście wy. Oczywiście, nie zawieszam bloga ale robię sobie trochę dłuższą przerwę. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie.
Pozdrawiam i całuję,
Viera K.
xoxo.

2 komentarze:

  1. No rozumiem i ja będę czekać choćby nie wiem ile. To zrozumiałe masz przecież swoje życie i ja będę czekać na NN i mimo wszystko będę czytać dalej twojego ŚWIETNEGO bloga.
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!
    Doskonale cię rozumiem! Ja również przeżywam ostatnio cięzki okres, ale to nie temat na tą stronę.
    Mam nadzieję, że szybko cos napiszesz i w twoim życiu się poprawi ;)
    Czekam na wiadomości ;)
    Trzymaj się jakoś!
    Pozdrawiam i całuję mocno !
    Twoja alicecullen1920 :*

    OdpowiedzUsuń

Music Player

Szablon wykonała DaFne z Wyimaginowanej Grafiki.